Bröllopssminkningen

Tjenis!
 
Här var det inte mycket aktivitet eller.
 
Veckan har gått sjukt fort, jag har varit ledig några dagar, men inte fått ett jota gjort kan jag säga. Jag hade tänkt plugga hårt, men det sket sig det också. Jag ska ju försöka lära mig CAD, men jag blir inte klok på skiten, så nu vill jag inte göra något alls istället. Bra där...
 
Jag hade en mysig tisdag iaf. Tränade på dagen, åkte hem till min kompis Erica på eftermiddagen och blev provsminkad inför bröllopet. Det bådar gott, kan man lugnt säga. Jag hade som önskemål att jag vill ha det naturligt och fräscht bara, men när vi provade det ljusare, så kändes det lite tamt. Vi provade en lite mera "jordigare" ton istället och det blev kanon! Så det kommer bli lite sotat i jordnära färger och lite guldskimmer för att festa till det. Det kommer passa till temat också. Så nu ska jag ut på sminkshopping någon dag.
Kvällen spenderades med min kompis Issa, vi såg några skräckfilmer och hade värsta myset.
 
Sedan har väl veckan gått i slapp/tränings-mode. Inte mycket som hänt liksom. Idag hade jag inventering på jobbet, så när jag kom hem somnade jag ju såklart och sov bort hela dagen. Kul... Men träningen hanns med iaf.
 
Imorgon ska jag på begravning för min gammelfarfar som nyligen gått bort. Han har verkligen levt ett långt och friskt liv, så vill jag också ha det. Han blev 95 år gammal och han var pigg länge och väl. Hoppas han har det bra, var han än är.
 
Ja, där fick ni lite uppdatering. Vad ska ni göra i helgen?
 
Instagram-bild, för jag orkar aldrig fota något längre... Men här är iaf myset från i tisdags.

Kommentarer


Publiceras ej