Biggest Loser, sista invägningen

Hoho vänner!
 
Måndag idag och sista invägningen för Biggest Loser-tävlingen på jobbet! Jag har redan avslöjat mina resultat på Insta, men jag måste göra det här också, så jag kan minnas tillbaka i framtiden.
 
Först och främst, JAG VANN! Hur skönt var inte det då?! Så jädra härlig känsla att vinna pengar OCH ha tappat en massa onödig vikt. Känns riktigt skönt och lite lättare, hehe!
 
Mina resultat:
 
-1 kg, Sammanlagt -5,6 kg på 7 veckor.
Det är 8,62% av min kroppsvikt som försvunnit.
 
Måtten sammanlagt:
Midja: - 9 cm
Mage: -10,5 cm
 
Startvikt: 64,9 kg (med kläder, som väger 1 kg)
Delmål: 60 kg - Check!
Slutvikt: 59,3 kg (med kläder, alltså 58,3 kg utan! :DDD)
 
Förra veckan gick inte så bra, så därför kändes det inget kul att skriva om den, men jag tappade -0,2 kg då i alla fall. Bättre än inget, men inte så värt att skriva om. Denna vecka gick betydligt bättre och som ni såg tappade jag ett helt kilo, frågan är bara hur fan det gick till?! Jag blev bjuden på brakmiddag i lördags och jag tog sås fyra gånger bara för att jag inte ätit god mat på sju veckor. Sen hade jag ätit en liten skål chips, kanske 100g och även tre lussegifflar. Så, jag kan inte säga att min helg var hälsosam direkt. Ja, jag åt kanske inte ihjäl mig eller så, men det borde ha synts på vågen ändå. Men näe, jag gick ner ändå... Helt otroligt! Kroppen måste ha fått sig en jävla chock helt enkelt. Skönt för mig!
 
Nu har jag firat med bakelse, som min älskling köpte åt mig (vi orkade bara hälften, haha!) och nu ska vi dela på en Zeunerts julmust, because I'm worth it! Sedan back to holdig the vikt.
 
Lycklig vinnare av 1500kr, väldigt behövligt då jag ligger på minus på kontot denna månad.

Kommentarer


Publiceras ej