Veckan är slut

Hoho!
 
Sådär ja, då var det sista dagen på denna vecka. Snart måndag och invägning igen. Vi får se hur det går, men om man ser tillbaka på förra invägningen, så är man väl ändå lite negativt inställd ändå, bara för att inte bli besviken... Ja, inte vet jag. Men jag känner att jag tränat bra denna vecka och ganska hårt dessutom, så jag är ju rätt nöjd med veckans insats iaf. Hoppas bara det syns imorgon!
 
Igår hade jag en riktig pissdag! En riktig dipp i snackssuget. Jag har faktiskt klarat mig rätt bra med suget hittills, men igår kunde jag äta allt kändes det som. Dock så höll jag ju mig relativt. Jag fuskade med lite naturgodis (som absolut inte är nyttigt, jag vet, men det är mättande), det vara bara lite i botten och för att stilla mitt galna sug. Jag tog lite sånt där slisk, så man skulle bli less fort. Jag fuskade också med en näve Cheeze Balls. Men det var allt. Så, ganska bra kan man säga att helgen gick trots galet sug. Men hade Patan haft sin chipspåse hemma igårkväll, då hade den legat jääävligt risigt till, som tur var så hade han tagit med den till Erik.
 
Aja, vi hörs nog imorgon. Då ska jag bli ginger!
 
Jag har äntligen tagit ur mitt löshår och imorgon väntar klippning och färgning, ska bli sååå skönt!

Kommentarer


Publiceras ej