Bara tre dagar kvar

Hallå alla!
 
Nu börjar det närma sig med stormsteg. Bara 3 dagar kvar nu. Lite saker kvar att pyssla med, jag har heller inte gått ut skorna riktigt, dom gör ont! Jag har grejat en massa idag, gjort klart lite saker och sådär.
 
Igår gick hela dagen åt att först sätta in mina extensions, så nu har jag asalångt hår (kommer kapa lite av det efter bröllopet och även klippa upp det, nu är det bara aslångt och tungt.), väldigt ovant. Sedan när jag var klar kom Issa och mötte upp mig, för lite shopping i stan. Hittade lite nya byxor och sånt. När klockan blev fyra åkte jag och hämtade Erica, för att äta middag och göra sista håruppsättningen och sminkningen inför lördag. Jag blev så himla nöjd! Det blev exakt som jag hade tänkt mig. Jag såg ut som en dåre i själva processen, haha! Men så jäkla bra, när det var klart. Så, jag kom inte hem förrän efter nio på kvällen, och då var jag slut.
 
Patrik är kvar på jobbet en stund och försöker skriva ut våra festprogram, det gick sådär. Vi måste även hämta ringarna, fixa med bänkarna, jag måste prova klänningen igen... Ja, det är lite kvar. Men det är kul också!
 
Oj, jag kom precis på att jag fan ska gifta mig på lördag. Oj, jag kom precis på att jag inte skrivit färdigt mina löften, hahaha! Ja, jag har inte flippat ut än iaf.
 
Vi hörs!
 
Långhårig tjej nu. Färgen är skitbra, men jag har lite svårt att bara ha det utsläppt än. :D

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2014-08-20 17:14:40

Längtar som en tok 😛

Svar: Meeee tooooo! :D
Lillaste


Publiceras ej