Aj som fan!

Hoho!
Alltså, träningsvärken jag har nu, den är fan inte nådig. Men det är ju skönt samtidigt, så man vet att man gett något. Jag och Annlo körde Ass n legs igår och för att inte bli allt för stel så körde jag ett pass som heter Hopp och Boll ikväll, vilket är hopprep och bollövningar. Aj aj aj, det är allt jag kan säga! Mina ben är helt stela sedan gårdagen och göra en massa hoppövningar gjorde ju inte saken bättre direkt. Nu är det iaf gjort och det känns skönt! Imorgon blir det en vilodag och även Patriks lillebrors kalas, så det blir ännu en frestelse att stå emot.
 
Jag längtar efter julen, så jag tog och gjorde mig en stor kopp julte och tände alla ljus här hemma, mysstämning deluxe! Jag har även börjat handla lite julklappar, så nu är man på gång. Svårast är ju såklart min egen man. Han äger allt! Vi får se vad jag kan luska ut åt honom...
 
Jaja, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-29 19:56:20

Du är såååå duktig, ge han en unge. Då blir han gla!! Det är nog inge han räknar med :-D

Svar: Njaaa, känns lite sådär faktiskt.
Lillaste


Publiceras ej