Biggest Loser Vecka 5

Tjoho allihopa!
 
Invägningsmåndag! Det gick rätt bra, inte skitbra, men rätt bra och jag är nöjd ändå. Fem hela veckor har jag slitit nu och två hela veckor kvar tills tävlingen är avslutad. Jag läääängtar!
 
Mina resultat:
 
-0,6kg Sammanlagt -4,4kg, 6,77% i kroppsprocent
 
Måtten sammanlagt:
 
Mage: -9cm
Midja: -9cm
 
Som ni ser så går det framåt, men det har börjat sakta av lite. Jag hade ju hoppats på fem kilo på fem veckor, men jag får vara nöjd över att jag nästan nådde fram. En positiv grej är ju att jag iaf nått delmål, yeeeii! Mina kläder väger ett kilo, det kollade jag innan vi startade och jag har nu tappat ett halvt kilo mer än mitt delmål, så det känns fantastiskt. Ligger nu under 60kg's gränsen! Yihoooo! Min startvikt var 64,9kg med kläder på och nu ligger jag på 60,5kg med kläder på. Så alltså, 59,5kg utan kläder! Så nöjd. Hoppas på två kilo till innan tävlingen är över, men är nöjd bara det går nedåt.
 
Nu duschen, efter tre träningspass idag (spinning 30 min x 2 och core 20 min)!
Ha en kanonkväll, det ska jag ha!
 
Patan har ju också börjat träna! Kolla in biccarna!
Hej då från oss!

Kommentarer


Publiceras ej