Det kanske löser sig ändå

Tjenixen!
 
Hua, dåligt med kommentarer här på bloggen, det liksom ekar tomt...
 
Idag har vi varit på Birsta, jag och Pati. Vi mötte först upp med Anna och Vendela och tog en fika på Charm. Sedan var det dags för lite ärenden. Vi köpte allt snacks vi ska ha till bröllopet och letade ihjäl oss på vanliga jäkla knappar. Men tydligen så säljer inte ens gardinaffären i Birsta knappar, så inte vet jag eller... Men en tygaffär kanske vi skulle ha haft ändå? Det blir iaf till att hitta knappar på Ohlssons Tyger på torsdag istället, för då ska jag till frissan och färga håret.
 
Efter det kom FJ och Cickis hit för att greja med lite hemlisar inför den stora dagen. Dom var till sjukt stor hjälp! Vi ska träffas på torsdag igen och göra klart. Sedan stressade vi hem till Svärmora, för att äta tacos och fira hennes födelsedag i efterskott. Nu är vi hemma och tar det lugnt. Jag ska se en film och Pati passar på att spela lite. Skööönt!
 
Imorgon väntar mera bröllopstjoffs. Vi ska hem till mor och pyssla med lite grejer där, det ska bli kul. Det verkar förresten lösa sig med tältet. Vi har bokat ett på blocket den helgen nu, annonsen dök upp igårkväll, dom måste ha hört mina böner?! Även bänkarna tror jag att vi får till. Vi får snickra lite hemma hos mojjan, med hennes virke.
 
Ha en fin kväll alla!
 
Snacksshopping :D

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2014-08-13 07:57:33

Jag har massvis med knappar som jag fått av farmor. Väldigt blandade dock men ni får jättegärna titta på dom om ni vill 😊

Svar: Tjenis! Såg inte din kommentar förrän nu. Jag var in på Ohlssons tyger idag och köpte sex knappar. Jag hade också olika knappar hemma, men vi ville ha enhetliga, eftersom han ska ha finbyxor. :D Tack iaf!
Lillaste


Publiceras ej