Biggest Loser Vecka 2

Tjo!
 
Igår hade vi ny invägning, för vecka 2. Den gick inte alls så bra, som jag hoppats. Vikten stod nämligen still och jag som varit stenhård med kosten. Jag hade dock förlorat mer i centimeter runt midjan och magen, vilket kändes bra. Det betyder att det händer saker ändå. Förra veckan blev det även bara två träningspass, så jag antar att det spelade ganska stor roll också, men denna vecka kör jag hårdare än någonsin, så hoppas det ger bättre resultat. Vi får se!
 
Vecka 2 Biggest Loser-tävling

Vikt: Ingen förändring
Midjan: - 2 cm, Sammanlagt i midjan: - 5 cm
Magen: - 4 cm, Sammanlagt på magen: - 6 cm
 
Mätningarna gjorde jag hemma idag, för att jag kände mig otroligt svullen igår, vilket jag också var, mycket vätska i kroppen. Men nu känner jag mig tightare igen, så där var det bra framsteg iaf!
 
Igår tränade jag tre pass på raken, för första gången! Det var sjukt jobbigt men faktiskt riktigt peppande! Jag kände aldrig att jag ville ge upp, utan man bara körde på. Riktigt skoj och träningsvärken är ett faktum. Ikväll blir det två pass med Annlo, vi ska köra kondition en halvtimme och Ass n legs en halvtimme, så det kommer kännas i benen på onsdag. Ska förövrigt prova ett pass som heter Hopp och Boll på onsdag, lycka till säger jag! Man ska hoppa hopprep som en idiot... Jag tror att mina stackars stockar till ben kommer vara helt knäckta.
 
Jaja, nu ska jag äta och sedan plugga!
Vi hörs!
 
Jag tycker iaf att mina armar har biffat på sig lite nu, så nu kan jag nog ta Patrik i armbrytning.
 
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej