Lids & Willy kollar punk

Heejsan!
 
Whats up?!
 
Jag själv ska snart iväg och hämta Willy, för vi ska på Pipeline ikväll och kolla/lyssna på punk. Det ska bli kul, var ju typ femhundra år sedan jag var på Pipeline.
 
Igår var vi äntligen med i tidningen också, tog forever för den lilla bilden att bli publicerad. Men nu så!
Idag har jag sovit som en stock hela dagen. Jag försökte förgäves stiga upp tio, men sov till elva. Sedan somnade jag i soffan en timme. Hua! Men så blir det när det är mörkt från att man vaknar, tills man går och lägger sig igen.
 
Granen är iaf helt färdig nu och står så fint här i vardagsrummet. Den ska få pynt på sig imorgon tror jag. Patrik har burit upp alla våra julsaker, så det är bara att gå berserk här hemma. Myspys helt enkelt! Gud vad jag längtar efter att denna diet ska vara över nu, jag vill gå på julbord och äta ostar och chips igen! Haha, ska försöka att dra in på godsakerna dock, får inte eskalera.
 
Näe, nu ska jag göra i ordning mig, så jag ser ut som en normaling när jag ska på galej.
 
Jag tycker granen blev kanon jag! Efter och före, råkade bli tvärtom.

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-11-15 22:32:11

Jag börjar bli villig att hålla med dig nu angående mörkret och vädret och allt det här. Det tar liksom FOREVER att få minsta lilla grej gjort för att en inte ens orkar tänka att en ska göra någonting.. Kul med pipeline :)

Svar: Haha, japp! Svenska hösten, Aaaahhh! Hua! Ja, det var väldigt kul att göra något annat för en gångs skull. :)
Lillaste


Publiceras ej