Mammas nya sovrum

Tjena!
 
Jahapp, då försvann denna helg lika snabbt som den kom. Vad är det med tiden?!
 
I vilket fall som helst, så har jag spenderat min helg hos mamma... I fredags hälsade jag på. Igår var jag där och hängde hela dagen, för att jag hade tråkigt medan Patrik låg och sov. Idag var jag där och hjälpte mamma att möblera hennes nya sovrum. Det blev så jädra snyggt! Hon är inte riktigt klar än, tavlor ska hängas upp och några hyllor ska upp. Det kommer bli sjukt bra!
 
Det är alltid lika kul att få träna på att inreda. Man får ta chansen när den kommer helt enkelt. Såhär blev det iaf:
 
Lillebrorsan och Patrik har gipsat väggar och byggt för en garderob. Sedan har brorsan spacklat, målat och tapetserat. Taket var furu förut.
 
Såhär blev det när vi möblerat. Mobilbilder, håll till godo. Sen ska det upp gardiner, tavlor och några hyllor på en vägg, så det blir lite som en bokhyllevägg. Kablarna ska också klamras fast. Kommer bli fint!
 
 

Kommentarer

Postat av: Det ä jag igen!

Publicerad 2014-03-30 21:49:56

Wow, önskar att man hade re där sovrummet :-) jädrans va snyggt hörru!!


Publiceras ej