Bröllopsskor, check!

Tjoho!
 
Svårt att blogga ofta måste jag säga... Man har inte alltid något skoj att skriva om.
 
Men idag, då var jag på Birsta en sväng med min kära vän Issa. Jag var ute efter några presenter till min karl som fyller år imorgon (ja, jag är sen i år. Han har precis allt i prylväg m.m. så inspirationen har inte infunnit sig), så det ordnade vi iaf. Sedan åt vi en god lunch och jag lyckades faktiskt hitta mina bröllopsskor, som jag redan tittat ut på en hemsida innan, som fanns i en annan butik för samma slant, så där tjänade jag in frakten iaf. King! Inte nog med det, så hittade jag ett superfint halsband som jag tänkte kunde passa utmärkt till klänningen! Skönt att vara ute lite i tid med accessoarerna.
 
Vi for en sväng på Hem Fina Hem också, jag hade ett presentkort att handla upp. Så där blev det ett Yankee Candle och en pajform.
 
Nu ska jag snabba mig, för det blir spinning ikväll.
Vi hörs!
 
En liten teaser på mina fina skor, lite bling bling. :D
 

Kommentarer


Publiceras ej