Tidig present

Tjo!
 
Idag hände något så ledsamt!
Jag gick in i köket och skulle göra gröt till frukost, när jag plötsligt ser ett kvitto liggandes på bordet. Jag och Patrik har för vana att lägga våra kvitton på bordet, så det var liksom inget konstigt eller så. Av någon anledning så går jag fram och tänker "hm, vad har vi köpt på Media Markt, som jag inte kommer ihåg?", viker upp kvittot och läser första raden... Sam Galaxy Tab... Genast klickar det! NOOOOOOOOOOO! Pat, vafaaaan!
 
Patrik har alltså köpt en Samsung Galaxy Tab åt mig i födelsedagspresent, men glömt att lägga undan kvittot. Varför var jag tvungen att ens se kvittot ligga där?! Patrik vet dessutom att jag har koll på alla kvitton och papper som ligger och dräller i lägenheten, så det hade varit ett mirakel om jag INTE skulle märka det. Snyft, hela överraskningsmomentet försvann verkligen på en sekund. Så när jag kom hem från jobbet så fick jag ju såklart min Tab, för vad är meningen att ha den gömd när jag redan vet om den? Hua, jag som verkligen inte hade en aning om vad jag skulle få av min darling, och så sket det sig ändå.
 
MEN, även om det blev som det blev, så är jag överlycklig över min nya platta och jag har världens bästa karl!
Puss darling!
 
Min födelsedagspresent!

Kommentarer


Publiceras ej