Midsommar och annat skoj

Tjabba!
 
Hur mår ni allihopa? Och, hade ni en fin midsommar?
 
Min midsommar var jättebra! Vi var hemma hos Ante och Anna och käkade god mat, spelade kort och härjade med kidsen. Patrik var bartender och gjorde svingoda drinkar till oss och Vendela fick också några alkoholfria drinkar. Ja, väldigt lugnt och skönt faktiskt. Sedan sov vi över och fick hotellfrulle dagen efter, vilket lyx!
 
Denna vecka är jag faktiskt ledig större delen, jag ska jobba helgen, så blev ledig fyra dagar. Så nu sitter jag och pluggar lite (med bloggpaus), och är snart klar med en kurs. Sedan ska jag iväg med Issa på Birsta, jag måste göra av med mitt presentkort jag fick i present av tjejerna, hehe!
 
Imorgon kommer min farbror med familj på besök, dom bor i Götlaborg, så det blir kul att träffas! Så rätt späckat schema ändå, men det är bara kul.
 
Just ja, vi har även bokat in en träff med vår tårtmakare i början på juli, spännandeeeee! Sedan ska vi träffa våra bröllopsfixare i juli. Jag måste även skicka in vår hinderspröving lite illa kvickt, börjar bli ont om tid.
 
Ja, men det var allt för idag. Ha det fint alla!
 
Midsommarfirande

Kommentarer


Publiceras ej