Konsultation med bröllopsfotografen

Hej hej allihopa!
 
Hoppas ni hade en fin helg! Min var jättebra! Jag hade kalas och fick massor med fina presenter. Jag fick bl a pengar till ett par Nike Air Max 90-dojor (som jag ska beställa själv på nätet), presentkort på Birsta, biobiljett, fina koppar och en skål, chips och dipp plus alkohol, kaffe, ett kakfat och blommor. Säkert nåt mer som jag glömt. Jag är iaf så tacksam för alla presenter och att så många kom och fikade.
 
Idag har jag och Patrik gjort något skitkul! Vi har haft konsultation med vår fotograf till bröllopet. Vi åkte till Gårdsbutiken, där vi ska gifta oss, och fikade en stund. Pratade ihop oss om hur det ska bli på den stora dagen. Sedan fick vi bli fotograferade, för att se hur dom kommer bli. Läskigt och kul att bli fotad, man vet ju inte hur man ska posera, så det ser normalt ut?! Men hos sa att hon fick bra bilder, så det återstår väl att se om man fastnade. Grymt skoj iaf! 
 
Såhär såg jag ut:
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-06-16 19:35:44

Fining! Hoppas konsultationen gick bra :D

Svar: Jajemän, kuuul.
Lillaste


Publiceras ej