Efter regn kommer solsken

Regnet bara öser neeeer! *nynnar*
 
Idag är jag lite trött, jag somnade halv tre och klev upp klockan sex imorse. Tjejerna på jobbet ska på Vårruset ikväll, hua! Inte så kul med detta väder.
 
Jag slutade tidigt idag, så jag har ätit frukost hemma efter jobbet istället. Tagit det lite lugnt, försöker att inte somna. Tänkte köra spinning ikväll, men vafan, jag har ju ingen bil och jag orkar inte gå eller cykla i det här pissvädret, suck! "Undanflykter" kallas det...
 
Glömde sätta ut tid för kalaset den 14 juni. Vi säger kl 13, så hinner jag förbereda och duscha innan. Så får man droppa in som man vill efter 13.00. Vi är vakna ett tag in på natten också, för dom som jobbar. Jajemän, då ska jag bara hitta på något skoj och gott att baka till fikat.
 
Näe, vi hörs!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej