Bröllopskonsultationerna startar

Hoho!
 
Nu var det ett bra tag sedan sist igen, haha! Måste nog ta tag i det här nu, så man kommer i håg vad man pysslat med under årens lopp.
 
Idag strålar solen och värmen är här, nu är det sommar! Jag har suttit på ballis hela förmiddagen och myst och ätit frukost. Jag är ledig idag, så jag har passat på att plugga lite (sitter fortfarande med plugg, men tog en paus). Sedan ska jag dra ner på gymmet och köra spinning och efteråt ska jag hälsa på Mikka. Hon ska få barn alldeles snart, så man måste ju passa på att hänga innan bäbisen tar upp all uppmärksamhet från henne.
 
Nu ni, nu när juni är här, så betyder det att en massa spännande saker kommer hända. Vi har t ex bokat in vår bröllopsfotografs-konsultation den 13:e. Då ska vi snacka ihop oss hur dagen kommer bli och sedan knäppa lite fina foton på oss, ska bli superskoj!
 
Sedan ska vi boka in träff med vigselförrättaren, tårtmakaren och våra fest/vigselfixare. Jag längtar! Häromdagen hade vi en bröllopsplanering hos vår toastmaster/Patriks kusin. Vi gick igenom hur schemat för dagen ska se ut på ett ungefär. Jag tycker vi fick till ett rätt bra schema än så länge. Man måste säkert justera det lite som det kommer.
 
Jag fyller dessutom år snart (17:e juni), så lite fika måste man ju ställa till med. Kom och fika lördag den 14:e, för tyvärr jobbar jag på min födelsedag. Jag kommer inte göra något evenemang på Facebook, för jag använder inte det längre (mer än kommenterar på andras statusar). Så nu blir det lite old school-komma-ihåg-själv-när-det-bjuds-till-kalas.
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite, men det var ju en duktig come back tycker jag.
 
Frukost på ballisen imorse
 Bröllopsplanering och grillat i söndags.

Kommentarer


Publiceras ej