Bilar är bajs

 
 
 
Hej hej! 
 
Jag sitter just nu och skriver med min platta. Tänkte prova hur det funkar att blogga med den. Väldigt smidigt att man kan fota med den och sedan skriva ett inlägg. 
 
Idag har jag städat lite och sedan jobbat kvällen. Trodde jag skulle kunna ta bilen till jobbet, men den gick sönder idag igen. Lite tröttsamt sådär. Vi har precis lagat den och nu startar den inte. Jag som skulle ha den både imorgon och dagen efter, då jag har ärenden att göra när Patrik är på jobbet. Så imorgon måste jag ta bussen till stan, ska till frissan och bli fin.
 
Idag hämtade jag ut paket från H&M och Nelly, lite kläder och nya kuddfodral till ballis m.m. Alla kläder passade som tur var, kan visa imorgon vad jag köpte. Såhär blev det på ballis:
 
 
 
Kul att prova kameran.

Kommentarer


Publiceras ej