Spännande grejer

Heeeey!
 
Vad gör alla i helgen? Hoppas på finväder. nu när man äntligen är ledig.
 
Jag sitter just nu och väntar på att vi ska åka iväg till Gårdsbutiken, för lite planering inför bröllopet. Spännandeeee! Sedan ska vi hem till mor och grilla hamburgare, om hon tycker vädret är okej förstås.
 
Det har blivit lite dåligt med träning denna vecka också, blev bara i måndags, och jag tror faktiskt inte jag hinner idag heller. Men ska försöka ta några powerwalks istället, det är ändå så himla skönt ute så. Spinningsalen är groteskt varm just nu också. Igår var jag och hälsade på hos Ante och Anna, grillade lite körvar och myste bara. Sedan for jag iväg med bruttorna på bio, vi skulle se en rysare. Det visade sig att rysaren var en thriller, men den var riktigt bra ändå. Väldigt spännande och sådär. Jag blev ju rädd några gånger också, så helt utan rysningar var den inte. Jag älskar att gå på bio, så det var en kanonkväll för mig. Men stort minus SF, ta tillbaka dom gamla snacksen P-RONTO! Dom nya smakar ju plast blandat med bacon! Och då tog jag faktiskt sourcream... Fy farao!
 
Jaja, nu ska jag äta lite och sedan pyser vi vidare. Ha en toppendag allihopa!
 
Selfie från igår. :D

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-07-18 14:53:47

Härligt att filmen var bra :) vi får besök från Finland i helgen så det är vad vi ska göra:) spännande med gårdsbutiken! Jag längtar så mycket tills det är bröllis-dags!!

Svar: Ja just det ja, hoppas ni får trevligt. :D Ja, vi längtar också... Så mycket att Pati fick magsjuka ikväll... Suck. :(
Lillaste


Publiceras ej