Bröllopsplaneringen

Hej hej allesammans!
 
Bara sju arbetspass kvar, sedan går jag på en efterlängtad semester. Patrik har turen att jobba skift under sommaren, så han kommer vara ledig varannan vecka hela sommaren, ganska perfekt när man inte har semester att ta ut än.
 
I helgen som var, så var jag på fest med arbetskamraterna, vi hade skitkul! Så som sig bör, var man ju lite si så där, dagen efter. Men då for vi bort till FJ och Christina och hjälpte till med renoveringen (läs: Patrik hjälpte till och jag tittade på och snickrade igen ett litet hål i väggen, höhö).
 
Denna vecka har bestått och kommer bestå av jobb. Patrik har även bokat in en träff med vår vigselförättare, men det blir dock inte förrän i augusti. Det är väl dock inte sååå viktigt, mer än att vi ska gå igenom vad hon kommer säga och sådär. Vi ska ju sköta själva planeringen, som låtar och om någon ska sjunga eller så. Apropå det, är det någon av er där ute, som känner till någon som KAN sjunga, men som gärna gör det för ingen peng alls? Vi vill ha någon som sjunger och spelar en sång på vigseln, men vi känner ju inga som håller på med sånt. Tipsa oss gärna!
 

Annars denna vecka ska jag på bio imorgon, se rysare med tjejerna. Sedan ska jag och Pati till Gårdsbutiken på fredag, för att spika lite till planeringen. Det är nämligen dags att sätta igång med allt pyssel. Det ska bli kuuul!
 
Jaja, nu ska jag göra mig i ordning för en dag på jobbet. Vi hörs hurrni!
 
Jag bjuder bara på en gammal insta-bild. Har inte orkat föra över några bilder än...
 

Kommentarer

Postat av: mamma din

Publicerad 2014-07-16 17:03:50

Som jag sagt: Jag kan fläta hår, baka tårta, sminka och jag kan även sjunga, och det bästa jag tar inge betalt :-D

Svar: Hua! :P
Lillaste

Postat av: Mora Nisse

Publicerad 2014-07-17 17:13:19

Mäh, what´s the dealio??!!


Publiceras ej