Åskoväder till frukost

God eftermiddag på er!
 
Jag har försökt gjort lite nytta hemma (inte mycket), städade badrummet och satte igång en tvättmaskin... Det var väl det. Haha! Tänkte sätta mig och plugga lite nu.
 
Provade mitt bröd förut till frukosten också, det blev ju kanon! Trodde det skulle kunna smaka lite sisådär, när det knappt var några ingredienser förutom frön. Men som tur är, så gillar jag alla sorters frön, så det blev gott! Man blev mätt på en macka dessutom, jag delade min i två. Ja, tummen upp iaf!
 
Det gick bra att träna med lepra-axeln igår också, och den har blivit lite bättre idag med, så antar att det blev någon slags sträckning eller något. Tänkte dra ner idag igen.
 
Jamen, det här inlägget var väl nödvändigt va? Haha...
 
Fikade med Ebbe på ballisen, han försöker stjäla min macka. Jädrar vilket åskoväder som drog förbi, skitmysigt att sitta på ballis då!
 

Kommentarer


Publiceras ej