Vigselförrättare bokat

Tjena hallå!
 
Hela denna vecka har mina sovtimmar bara försvunnit! Jag har gått och lagt mig i tid, men sedan legat helt vaken och pigg fram tills fyra-halv fem, sedan klivit upp kring sex för att åka iväg och jobba. Det är hyfsat irriterande och jobbigt som fan att bara sova 2-3 timmar varje natt! Man tror man ska bli trött efter någon dag, men jag har somnat typ tio minuter vid 22-tiden, sedan varit vaken... Hyfsat lurad!
 
Idag blev det jobb på morgonen/förmiddagen och sedan for jag hem till farmor och fikade, för hon fyller år idag. Alldeles nyss så bokade Patan in vår vigselförrättare till vårt bröllop, så nu är det bokat för ett riktigt bröllop i alla fall! Så även om vi inte hittar kläder eller tårta, så är det i alla fall säkert att vi kommer bli gift. Det känns bra! Jävligt bra!
 
Så nu är det bara att börja skriva inbjudningar och leta roliga saker till bröllopet. Kuuuul!
 
Tänk att JAG ska bli gift!
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej