Tare lugnt

Hoho!
 
Kör försiktigt alla ni som måste ut på vägarna, inte skoj nu eller! Sjukt mycket olyckor på dessa snödagar. Igår när vi åkte till Birsta en sväng på kvällen, så kom man knappt ut på motorvägen, för det var så halt underlag. Gick inte att gasa upp, för bilen började slira som fan... Scääääry!
 
Jag har iaf pluggat idag, som jag skulle. Sen lagade jag god mat till middag, det blev Quesadillas... Inget speciellt liksom, men kul förändring på tacos så att säga. Jag drog inte fram dammsugaren, istället tog jag ett bad. Skööönt! Nu ska jag titta på en serie, sen får jag se om jag pallar sätta mig en liten stund till med plugget.
 
Men hade så bra, trevlig helg för er som tar helg... Själv börjar min jobbvecka imorgon.
 
Bjuder på en random bild... Nyår hos Micke och Angen. Jättetrevlig kväll!

Kommentarer


Publiceras ej