Spikat fotograf, check!

Hej hej hej!
 
Idag är jag en trött chey! Sov som vanligt endast tre timmar, eftersom jag började tidigt och insomniaspärren slår in då. Måste verkligen hitta ett sätt att varva ner innan jag ska lägga mig, några tips?
 
Annars så blev det som sagt jobb, sedan slutade jag tidigt. Så det var bara att åka hem, byta om, och ta med Issa på en åktur hem till Vicky. Vi satt bara och gosade med kattungarna, hehe! Men fasen vad trött jag blev, somnade hemma en liten stund innan maten.
 
Idag har vi iaf spikat vår fotograf till bröllopet, det känns superbra! Vi bokade en halvdags fotografering, så hon kommer vara med och fota brudens (det är jag, hihi) förberedelser, porträtt och vigsel... Ca 5-6 timmar. Skitakul! Sedan håller vi på att prata med konditorn som ska baka tårtan, vi hoppas verkligen att vi får den konditor vi vill ha. Sedan är vi i full gång med inspirationen till våra inbjudningar, vet på ett ungefär hur vi vill ha dom, men inte riktigt klart än. Trodde inte Patan brydde sig så mycket om något med planeringen, men han smyger runt och letar inspiration till olika saker och kommer med roliga idéer, så det känns jättekul!
 
Imorgon väntar plugg, som resten av veckan.
Ps. Jag blir glad av trevliga kommentarer. Tråkigt att ha noll till en kommentar fast det är så många som tittar in.
 
 
Dessa småttingar myste jag med idag. Älskar dom!

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-01-14 08:25:37

Roligt att ha bokat fotograf! Vart det Tina? Jag tänkte bara ge ett tips angående kommentarerna. Folk orkar inte kommentera men jag har lärt mig ett tips. Man ska bjuda in till konversation. Ställa frågor i texten om vad tycker ni om detta, har ni något tips, har ni gift er tidigare hur var er bröllopstårta? T ex. Om man ställer frågor och bjuder in då kan fler kommentarer komma =)

Krams

Svar: Yes, det blev hon! :) Hoppas vi blir nöjda. Ja, jag vet.. Jag har provat den varianten förr, men funkade inget bra då heller. :P Men ja, tre kommentarer får jag väl nöja mig med. Haha!
Lillaste

Postat av: Angie

Publicerad 2014-01-14 08:47:47

Fick ni tag på Kerstin? Eller blir det någon annan? :)

Svar: Vi har surrat med henne, väntar på svar nu.
Lillaste

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-14 12:30:53

Fina katter

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-01-15 08:29:06

Ja som sagt, man får vara glad för det lilla ;) Men kul att det ä många som läser =) Man får se det så att alla som läser går ju in och tittar i alla fall för det krävs så himla mycket "energi" att kommentera =)

Tycker att det är roligt att läsa bloggen nu speciellt när man kan längta tillsammans med dig till bröllopet!

Svar: Hehe, yes så är det! :)Kul att höra, jag hoppas jag orkar hålla uppe iaf ett inlägg om dagen. Kul för mig själv att titta tillbaka också.
Lillaste


Publiceras ej