Nystart?

Heeej!
 
Nu så, nu är jag ledig i tre dagar!
 
Jag ska plugga tänkte jag, och imorgon ska jag även till frisören och bli fin i håret. Då ska jag boka bröllopsfrillan medan jag ändå är där. Hihihi!
 
Nu är det iaf bestämt, jag ska skaffa nytt gymkort, men nu blir det Etic denna gång. Alla mina kompisar är där och gymmar, så det blir byte igen. Jag gillar att byta gym då och då, för omväxlingens skull. Så det ska bli kul, en nystart. Hoppas jag kan bli lite fit iaf, innan bröllopet.
 
Näe, nu ska jag få hemgjord spaggetti, med carbonarasås till. Mums!
 
Har lite dåligt med bilder just nu, så webcamen får duga.
 

Kommentarer

Postat av: Mor din god damn it

Publicerad 2014-01-20 20:07:44

Inte konstigt du inte kan sova, du måste tagga ner med ALLT

Svar: Vadårå?
Lillaste


Publiceras ej