Myshelg

Hoho!
 
Igår hade jag en mysig kväll med Issa. Vi käkade god mat på E-Street, jag åt hjort och Issa tog oxfilé. Vi kunde inte motstå milkshakesen, så det blev en varsin till efterrätt. Mums! Sedan blev det nyaste Paranormal, har sett alla hittills, så denna var ett måste. Dock inte skitbra... Men är någon av dom verkligen det? Inte enligt mig, men man brukar bli rätt så rädd. Jag blev bara rädd två gånger på den nya, så den var väl inte sååå bra. Men det var mysigt att gå på bio, så jag är nöjd ändå.
 
Idag har tjejerna varit här och tittat på frieri-filmen. Vi käkade lite lunch och tittade på filmen, brudarna fällde några tårar, hehe. Sen satt vi mest och pratade om hur bröllopet kommer vara och sådär, väldigt kul tycker jag. Jag längtar som en dåre!
 
Det jag och Patan diskuterar mest just nu är maten... Det är verkligen svårt att komma på något som känns både gott och passar temat. Men vi är väl lite på väg iaf.
 
Milkshakesen vi drack igår... Sooo good!
 

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2014-01-12 20:53:48

Ameh hallå!!
Det har gått över en vecka och jag har fortfarande inte fått den mailad till mig?! WTF!
Vill ju också se! :D


Publiceras ej