Fredag = Slut på helgen

Hej på er!
 
Idag är sista lediga dagen innan jobbhelg, så jag måste försöka få ut så mycket som möjligt av denna dag. Så idag ska jag plugga rätt mycket, äta något gott till middag och kanske dra fram dammsugaren... Kanske!
 
Nu är julen undanplockad här hemma, det är så sorgligt! Det ekar tomt här! Allt känns dystert och kallt... Måste liva upp hemmet nu. Jag skulle ha kunnat ha jul i lägan i säkert minst en hel månad till, om inte mer. Jag tror jag måste gå igenom alla inredningssidor på nätet och beställa hem lite grejer, så jag blir glad igen. Behöver fräscha gardiner till vardagsrummet och sovrummet. Jag får se vad jag kommer över.
 
Nu ska jag ta mig i nackskinnet och börja plugga.
Hörs sen!
 

Åååh, ni får ta del av en gammal bild på mina älsklingar Ebbe och Sigge. Nästa månad har Sigge varit borta i ett helt år, kan inte förstå det!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-01-17 12:36:38

Men gud vad söt han var när han var liten! Kan inte förstå att det gått er år.

Svar: Näe, det känns helt sjukt! I miss him every day!
Lillaste

Postat av: Angie

Publicerad 2014-01-17 21:14:25

Det var en tågolycka där en kille blev påkörd.. :(
Känns ju helt galet att det redan gått ett år, fina Sigge! Jag förstår att du saknar honom <3

Svar: Men hjälp! :( Såg du händelsen eller efter? Vet man hur det gick? Hua!Ja, tiden har gått så himla fort alltså! Hua, lilla bäbisen.
Lillaste

Postat av: Angie

Publicerad 2014-01-18 12:47:08

Jag såg händelsen, men allting gick så himla fort samtidigt som man kan spela upp allting i slow motion i huvet nu flera dagar efter. Killen dog. Och tydligen har vi fått höra nu i efterhand att det verkar röra sig om självmord.. Så himla hemskt :'(

Svar: Men scäry shit! :( Stackars lokförare och hans familj! :( Usch och fy!
Lillaste


Publiceras ej