Where is my mind?

Tjoho!
 
Ledig helg, sweet!
 
Igår var jag och körde ett spinningpass och efter det ett corepass, för första gången på typ ett år. Det kändes kan jag säga, magmusklerna är helt borta! Så nu måste jag verkligen träna upp mig, inte konstigt jag har ont i ryggen konstant. Jaja, det ska jag bli bättre på.
 
Patrik skulle trycka våra inbjudningar igår, men såklart så glömde han papprena hemma, fast jag sa till honom innan han skulle på jobbet. Jag hoppas han tar med sig dom idag iaf...
 
Ikväll kommer tjejerna hit och ska mysa lite, så det blir väl en massa gotta och kanske Mello och någon film.
 
Jag måste bjuda på en favvolåt just nu.
 

Kommentarer

Postat av: Mamma din!

Publicerad 2014-02-22 19:28:16

Bra att du rör på dig ;-) Så du inte säcka ihop, du är inte gift än! :-D


Publiceras ej