Inbjudningarna

Hej hej!
 
Nu är jag ledig igen, några dagar.
 
Veckan kommer bestå av pluggning, spinning och jobbhelg. Jag har redan varit på två spinningpass denna vecka och fortsätter tills helgen. Känner mig redan starkare och har fått lite bättre kondition, så snart så kanske man tappar något kilo.
 
Idag hade vi en kul dag, tycker jag iaf. Jag, Patan och André (Patis lillebror) åkte till Birsta och åt lite lunch, sedan gick vi och lämnade tillbaka papprena, som jag köpte till inbjudningarna (dom hade för hög uppsugningsförmåga, så färgerna bleknade). Vi åkte upp till tryckeriet som ligger vid Enjoy bowlingen och kollade om dom hade några fina papper att sälja till oss, för såklart så finns det fan inga papper att köpa i hela jävla Birsta... OCH det hade dom, så vi fick några prov-ark först, för att testa på innan vi bestämt oss. Så vi tog med dom upp till Patriks jobb (Mittmedia Print) och skrev ut våra inbjudningar och dom blev sååå fina! Vi åkte ner igen och fick med oss en stor lunta fina papper och det enda dom ville ha som betalning är en bulla, haha! Så imorgon ska vi fara tillbaka och fixa "viket" i papprena och bjuda på bullar. Så härligt att träffa på genomsnälla människor!
 
Dagens spinningpass, jobbigt som tusan, men det gick bra!
 

Kommentarer


Publiceras ej