Hur ska jag hinna?!

Hoho!
 
Vilken långdragen förkylning jag åkte på då. Blev sjuk förra söndagen och nu blir det bara värre och värre. Hoppas det vänder imorgon, har tusen saker att göra.
 
Jag ska åka in till stan och lämna in ringarna, eftersom jag var för hängig för att köra bil och Pati var tvungen att sova ut lite, då han sovit så dåligt under veckan (jobbar natt). Så det måste jag göra imorgon istället. Sedan ska vi träffa vigselförättaren och gå igenom vigseln (spännande). Efter det ska vi eventuellt hämta tältet vi ska sätta upp inför vigseln. Så det är en del att göra. Dagarna bara flyger förbi, men som tur är så är det mesta roligt.
 
Jag försöker att slappa och ha skoj också, inte bara stressa med bröllopet, haha! Jag har sett massvis med filmer varje kväll och myst på. Tror jag sett alla thrillers som finns nu, kom in i ett thriller-stim. Ikväll bröt jag mönstret och såg Rio (animerad film om papegojor, haha) och Divergent. Divergent var mycket bättre än jag förväntat mig, så nu måste jag beställa böckerna. Fast jag får inte läsa dom förrän jag har läst ut Game of Thrones-böckerna, vilket kommer dröja ett tag.
 
Näe, nu ska jag gå och natta! Försöker lägga mig och kliva upp samma tider varje dag, för att inte helt vända om dygnet. Vi hörs hurrni!
 
Norrrrdu Pati, snart är du fast foreeeever! ;P

Kommentarer


Publiceras ej