Bröllopsvalsen går åt helvete

Hej hej allihopa!
 
Jag är förkyyyyld! Jag orkar inte det här just nu och framför allt, JAG HAR INTE TIIID! Blev förkyld efter Mittnorden, men nu blir det bara värre och värre...
 
Idag tog vi oss ut till Alnö och gick på Restaurang Vindhem. Det var sketmysigt! Väldigt fin utsikt och god mat. Det fläktade jätteskönt där ute, så det var perfa. Vi käkade lite skärgårds-tapas till förrätt och sedan en röding till varmrätt. Jag rekommenderar er att äta där.
 
Sedan har jag bokat in ringarna våra, för putsning inför bröllopet. Dom ska lämnas in imorgon, så vi tänkte vara utan ringarna tills det är dags. Hihihi! Vi har också tränat lite bröllopsvals... Det gick åt helvete! Hua, vi MÅSTE träna mera. Jag hade hellre gjort ett nummer, men Patrik är för skraj för sånt, han vill inte ens dansa valsen. Så, det är bara att träna vidare. Urk! Ni behöver inte se fram emot den punkten på bröllopet, eller det beror kanske på hur man ser det?
 
På lördag ska jag hem till Erica, som ska sminka mig och fixa mitt hår. Hon ska prova lite mera, innan det är dags. Det ska bli grymt kul, sedan ska jag och Pati på Miss Li på kvällen. Om det är någon av er som ska gå och vill föra, så kan ni väl höra av er? Vi vet typ ingen som ska dit.
 
Hörs så länge!
 
Bild från Insta. Göttig mat och ny tisha. :D

Kommentarer


Publiceras ej