Sad, sad day

Hej hej!
 
Nu har jag precis sett sista avsnittet av How I Met Your Mother. Alltså, det sista forever! Det var ett dubbelavsnitt. Jag ska såklart inte spoila någonting för er, men det var sorgligt och ni lär bli lite lätt förbannade. Hua, HIMYM är min favvoserie of all times, den har några av mina favoritskådisar med (Jason Segel och Neil Patrick Harris) och skämten är i helt min stil. Jag orkar inte att den är borta nu, fan vad tråkigt! Vad ska jag nu titta på?!
 
Nu börjar jag snart jobba, jag har stängningen. Skönt att jag gick på lunchspinningen och fick det avklarat iaf. Sedan när jag kommer hem ska jag börja läsa nya kursen, handikappanpassning i bostäder och dekorering. Jag hoppas jag kan försöka göra klart den snabbt. Har lite renskrivning kvar av den tidigare kursen, men den är klar iaf. Så den ska jag skicka in här i dagarna.
 
Näe, nu har jag inte tid mer.
 
Bästa komediserien of all times, ja, den och Vänner. ;P (bild lånad av HIMYM's facebooksida)
 

Kommentarer


Publiceras ej