Julafton igen

Hej hej!

Inlägget jag skrev imorse ville inte riktigt bli som jag tänkt, så jag provar publicera det på nytt, så detta är alltså ett "gammalt inlägg"...

 

Bloggar från mobilen och hoppas på att det kommer se okej ut. Hoppas ni mår bra idag, jag mår prima skinka, fast med en lätt huvudvärk. Dock beror den på för mycket sömn, not the other way around.

 

Igår var det lite av julafton här hemma. Inget speciellt eller så, men jag hade beställt lite från H&M. Patriks skjorta som han ska ha på vårt bröllop bl a. Den var så fin! Kommer bli perfekt!

 

På kvällen efter jobbet, gick jag på OK/Q8 och hämtade nästa paket. Äntligen fick jag mina Game of Thrones-böcker! Jag hade redan bestämt att jag måste läsa ut den bok jag läser nu, jag har knappt något kvar på den. Meeeen, kunde jag hålla mig?! Nej, det kunde jag inte.

 

Jaja, det ordnar sig. Men nu ska jag käka lite. Hörs sen!


Höhö, lika tunna sidor som bibeln typ...
 

Kommentarer


Publiceras ej