Glad påsk!

Tjenis!
 
Idag är jag ledig, blev ledig varannan dag i påsk. Vi ska på påskmiddag hos mamma på söndag.
 
Vid lunch kom Angelica och plockade upp mig, för att åka på birsta en stund. Jag gjorde av med lite stålars. Jag hittade en klänning på rea, en prickig kjol, dekorationer jag ska ha i håret på bröllopet m.m. Trodde det skulle vara kaos på birsta, men det var ju helt lugnt idag, jätteskönt för oss.
 
När jag kom hem dekorerade jag en liten smörgåstårta jag gjorde i ordning i gårkväll, som jag gjorde för att fira min käraste som fått fast jobb. Den avnjöts innan han åkte på jobbet, riktigt gött!
 
Åååh, jag har beställt dom tre första böckerna ur Game of Thrones också! Så nu jädrar ska det läsas, hihihi! Dom är över 700 sidor långa och sidorna är lika tunna som i bibeln, moaahaha, ser verkligen fram emot att läsa dom!
 
Nu ska jag se lite serier och mysa med Ebbe, så vi hörs sen istället!
Glad Påsk!
 
Taskig bild från Instagram, men här är den lilla tårtan, en sexbitars. Ostkrokar på sidorna, the best!
 

Kommentarer


Publiceras ej