Gått och blivit vuxen

Tjena allesammans!
 
Idag hade jag sovmorgon, hade glömt bort hur det var att sova ut, då jag klivit upp ultratidigt i mer än en vecka nu.
 
Igår tog jag och Patan och fixade ett gemensamt kreditkort, som vi ska ha till alla matinköp, bröllopsbestyr och annat som vi måste dela på. Så, nu kan man säga att vi blivit lite vuxna på riktigt. Sedan ordnade jag även ett bättre spar till mig själv, med rätt hög ränta, så det blir lite avkastning när man väl får den.
 
Nu måste jag nog göra något barnsligt, för att kompensera allt detta vuxentjafs! Kanske se en skräckfilm, eller något annat skoj. Men just ja, var det någon som såg Game of Thrones igår?! Sjukt bra avsnitt! Vill bolla mina tankar med någon P-RONTO!
 
Vi hörs då!
Ebbe Karlsson (Johansson Åhlberg)
 
 

Kommentarer


Publiceras ej