Vafan!

Hej hej!
 
Har precis tittat klart på Suburgatory säsong två. Jag har sovmorgon i morgon, det ska bli skönt, då jag inte sov ett skit i helgen.
 
I helgen har jag jobbat och firat Birgers 1 årsdag. Angie hade bakat gött fika och överöst hemmet med ballonger, hehe!
 
Nu sitter jag och funderar över en grej... Tänker såklart inte säga något om vad det är, utan det får bli som ett jobbigt moment i era huvuden. Ungefär som när det kliar på skinkan, när man har svintighta hårda jeans, så man varken kan klia (för det känns inget) eller vill, för att man inte vill gräva omkring i röven när folk ser på. Typ så!
 
Sen är jag lite sur också... Över en störig grej. Men jag överragerar väl, för jag har ju some issues med mig själv, just att störa mig på saker och ting... Människor! Ja... Måste verkligen jobba på den fronten.
 
Haha, kult blogginlägg, bara massor med hemlisar och sådant som folk (och jag) hatar när andra gör!
Bättre lycka nästa blogginlägg.
 
Bjuder på en vacker bild på min älskade Ebbe istället. Han är så fin, min baby!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-16 11:58:00

Apa! Snygg katt trots....!

Svar: Hurruduru, om inte jag får kalla dig Gayapa, så får inte du kalla mig apa heller. Så det så!
Lillaste


Publiceras ej