Lill-hallen

Hej igen!
 
Ja, det sket sig ju! Jag provade att ställa sideboarden vid en annan vägg i lill-hallen, men det blev inget bra alls! Det blev för trångt och för mycket bara. Jag har dock inte ställt tillbaka den än, vill känna efter lite till. Men nu spånar jag på helt nya idéer istället. Typ byta ut hela skiten istället och bygga skohylla deluxe och kanske bara krokar i lill-hallen, kanske en skena i taket med skynke för? Jag vette fan, jag måste fundera lite. I need my man och hans braiga lösningar. Jag tål ändå inte mina möbler längre. Tänk om man hade stålar, så man kunde göra om som man vill ha egentligen. Ser så jädra plottrigt och fult ut... Jag gillar inte lantligt och shabby chik (det betyder inte att jag inte tycker det är fint, jag är bara så jädra less på det hemma hos mig). Jag vill ha tokigt och färgglatt, stilrent och coolt. Det ska jag kombinera någon gång framöver.
 
Ja, det var väl det jag ville säga antar jag... Sharing is caring.
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Nääe, jag vette tusan... Ser inte så bra ut.

Kommentarer


Publiceras ej