Hallå? Anyone here eller?

Hoho!
 
Nu var det ett tag sedan igen.
 
Denna månad har varit en riktig jobbig månad! Jag har pluggat som ett as, för att kunna göra klart ett "prov" (kan kalla det ett stort projekt istället)! Dock är jag inte helt klar än, men ska göra klart det nu till veckan. Sedan har jag jobbat, samtidigt som jag kört fitnessfighten igen. Så det har varit otroligt mycket, så allt och alla har fått stå tillbaka helt enkelt.
 
FF gick bra, jag tappade 4 kg! Men jag har fortfarande en lång väg kvar, då jag vill tappa minst 4 kg till. Så det är bara att harva vidare med kost och träning. Jag får ju såklart "unna" mig lite gotta nu under december, men med måtta helt enkelt.
 
Idag har jag faktiskt inte pluggat, jag har försökt fått upp en del utav julen istället. Jag har bara lite pynt kvar nu, men adventsstaken är iaf uppe, så den kan man tända imorgon. Patan ska ta upp granen imorgon, så den ska jag pynta och göra fin. Jag har köpt nytt pynt i år, så jag hoppas den blir lite lik Piff & Puff-granen. Jag är ju som sagt galen i färg.
 
Vi får väl se om jag lyckas blogga något mer i år, hehe!
 
 
En liten tomte sitter och vakar... Vet inte var han ska få sitta än, så han vilar på högtalaren just nu.
Stjärnorna uppe
Jag har köpt en ny stjärna i år, från Indiska 129kr.
 
Jag ska försöka ta lite bättre bilder när det är ljust också, stjärnorna gör sig inte rättvisa på bild med blixt.
 
 

Kommentarer


Publiceras ej