Hallå, minns ni mig?

Hej hej!
 
Är det någon som fortfarande läser här, trots min frånvaro?
 
Som ni sett och förstått, så tappade jag ungefär all motivation till allt efter att Sigge gick bort. Det har varit allt i från skola till träning och livsglädje där emellan. Träningen har jag lagt helt åt sidan, känner lite sug nu när man fettat på sig under sommaren, så blir väl att försöka komma i gång igen efter semestern. Just nu har jag panik över plugget, så jag pluggar som en dåre för att få det gjort någon gång. Jag har kört ett rätt bra schema under semestern, som ser ut som så:
 
- Sova ut varje dag.
- Bada eller vara ute när det är finväder hela dagen.
- Plugga som en dåre på kvällen.
- Belöna mig med en film eller dylikt efter.
 
Det har funkat bra måste jag säga, kommer bli jobbigt när jag måste få in jobbet där emellan sedan. Men det är bara att köra järnet, har inte tid att tänka.
 
Livsglädjen är det si sådär med, men jag kämpar på varje dag. Det var riktigt tugnt dom två första månaderna, men sedan har jag försökt ryckt upp mig och gjort roliga saker etc. Såklart så kommer det fortfarande över mig, och det tillåter jag. Hellre gråta ut och komma igen så att säga, än att bunkra allt inom mig.
 
Nu blev det mycket text här, tänkte mest bara säga hej och kanske det kommer några sporadiska inlägg framöver.
 
Jag och Tea njuter på Stockholms gator, en riktigt härlig weekend med mina fina vänner. Bild lånad från Angie.
 

Kommentarer


Publiceras ej