Only three days left

Tjabba!
 
Bara tre hela dagar kvar av Fitnessfighten! Idag har jag laga-mat-kväll. Det blir ris med köttfärssås, för det är det ända jag inte har förätit mig av och det smakar rätt gott.
 
Till helgen ska jag ha min första ätardag, dessutom ska jag och Patan på restaurang! Det ska bli så mysigt, känns som det var urminnes tider sedan vi gjorde det. Det blir såklart Mezoyo, våran favvo-restaurang. Dom har bytt meny igen, så vi måste testa den.
 
Men nu ska jag köra igång på gymmet igen, efter en hel månad utan! Jag har ju tränat hemma istället, men nu längtar jag efter att få prova mina nya spinningdojor! Så, jag ska nog skriva upp mig lite illa kvickt. Kommer bli tufft att "börja om" så att säga, men det blir kul!
 
Ja, sen är det bara att hoppas att jag håller i detta nu, skulle vara kul att få bli lite fit på riktigt.
 

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2013-01-27 20:46:52

Let me now om du känner för att köra ett kettlebells nån gång så jag kan följa med och testa :)
P.S. Du har varit gryyymt duktig må ja säga! :D Pöss!

Svar: Ja, apsilut! :) Blir nog snart kan jag tänka mig, brukar varva mellan spinning och kettlebells.
Lillaste


Publiceras ej