Lilla Julafton

Halloj!
 
Gud vilken skön dag! Jag har inte gjort någonting direkt, men fått andas och ladda lite batterier helt enkelt. Allt med julfirande är ju klart nu, så jag slipper hålla på och stressa in i det sista. Jag har faktiskt hållit mig lugn hela tiden och bara gjort saker när jag vill, så allt har känts kul. För mig handlar allt om vilken inställning jag har till saker och ting.
 
Igår jobbade jag lite, sedan laddade jag inför Lilla Julafton med tjejerna. Jag hade ju bakat saffransbullar och kladdkaka med vitchoklad och saffan. Mikka tog med sig julmust, Vicky tog med lite snacks och karra och Issa hade med sig godis, glögg och hade även bakat saffrans-kolakakor. Det blev värsta myset, med film (som vi inte la mycket energi åt) och gotta. Vi hade en liten julklappsutlottning också, inget dyrt utan vi hade lagt en femting var bara. Temat vi kör på är alfabetet och eftersom detta är första året, så blev det A. Jag fick Mikkas julklapp och det var en "andcremé" från Apoliva, hehe... Smart där! Issa fick min klapp och jag hade pysslat ihop ett album med massa foton på oss alla i. Ja, jag hade en mysig och rolig kväll!
 
Issa kände sig inge fin, så jag censurerade henne denna gång. Vi tyckte hon var fin iaf!
 Mysing in the skokartong, eller I mean livingroom...
 

Kommentarer


Publiceras ej