Julklappar, check!

Sådär, nu är jag klar med alla julklappar!
 
Drog in på Birsta imorse och handlade dom sista klapparna. Det var inte så farligt som jag trodde, hittade parkering nära och knappt något folk just då. Men det lär bli rusning efter två...
 
Imorgon ska jag och mina kompisar fira "lilla julafton" tillsammans, det ska bli mysigt! Vi ska ha lite knytkalas med gotta, sedan ska vi lotta om en liten julklapp och se lite julfilm och bara mysa. Jag kommer bjuda på hembakt, sen får vi se vad dom andra hittar på. Hoppas den som får min julklapp bli glad, jag tycker den är bra iaf! Jag ska försöka ta lite bilder för en gångs skull också.
 
Nu har alla julklappar kommit som jag beställt också, utom brorsans. Jag har mailat och mailat, jag kanske blivit lurad? Hm, jaja... Han får klara sig utan den klappen tills jag fått ordning på vad som händer.
 
Näe, nu ska vi börja med maten, sen ska jag jobba stängningen på jobbet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej