Glöggdoft

Tjo!
 
Snacka om att gårdagen gick fort! Jag hann inte mer än kliva upp så skulle man sova igen. Vi hälsade på hos Angie och Jonas på kvällen också, för att se deras nya hus. Det var stooort! Jättehärliga ytor, där lär dom trivas bra tror jag! Jag är såklart hyfsat avis, hehe! Men vår tid kommer den också, vi är ju på husjakt vi med. Man måste vara kräsen.
 
När vi kom hem så provade Patan att koka egen glögg. Det luktade såååå gott i hela lägan! Jag gillar inte glögg, men älskar doften. Men jag provade iaf lite, smakade varm saft, så nej... Fortfarande inte så gott. Sedan åt vi lite pepparkakor och mögelost. Ps4'an har gått varm här, sedan Patrik kom hem med den på releasen. Den är väldigt snygg, tycker den liknar 2:an lite på designen, snyggare än 3:an.
 
Nu ska jag klippa Patans hår, sedan ska vi städa lite här hemma, så man får lite stämning. Sedan det obligatoriska plugget.
 
Hej svej!
 
Jag bjuder på en bild från gammelstugan i Jämtland, i brist på bilder i dagens inlägg.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Publiceras ej