A christmas to remember

God fortsättning alla som läser!
 
December gick i ilfart, som vanligt och igår var julafton här. Hoppas ni hade en fin jul, min var helt fantastisk!
 
Först var jag hem till farmor på förmiddagen med mamma och lillebrorsan. Vi fikade lite och öppnade lite paket från våra julstrumpor, som mamma tagit med och ett paket från pappa. Sedan for jag hem och stressade omkring som en dåre, tills att allt var packat inför julfirande hos Ante och Anna.
 
Väl hos Ante och Anna, kunde man äntligen pusta ut och börja fira jul. Tittade på Kalle, som vanligt och åt gooood mat (proppmätt!). Tomten kom efter maten! Spännande! Jag blir alltid lika rädd när tomten kommer. Patrik fick en rolig t-shirt av kusinen sin.
 
Sedan delade vi ut lite paket, Vendela och Issa fick stora högar! Jag och Patan hade tagit med ett varsitt och ett till André också, så han inte skulle känna sig utanför. Patan öppnade sitt och fick ett kul sällskapsspel av mig. Jag öppnade mitt jag med, där i låg något jag inte riktigt förstod vad det var kan jag säga...
 
Frieri på självaste julafton! Den var man inte berädd på kan jag lova er! Helt otroligt!
 
Men frieriet får ett helt eget inlägg. God Juuul!

Kommentarer


Publiceras ej