En sån dag...

Tjo!
 
Pust! En lååång jobbdag är äntligen över. Nu ska jag bara slappa i soffan och se en bra film. Jag blev bjuden på tjejfest, men jag orkar inte i dag och jag ska dessutom jobba i morgon också. Patrik jobbar som vanligt han, så jag är ensam mest hela tiden. Men det gör inget, han håller på att jobba upp sig, så att han förhoppningsvis får fast så småningom. Jag är nöjd om åtminstone en av oss har heltid till att börja med. Så vi kan börja planera vår framtid.
 
Ebbe ligger och surar här längst bort i soffan, jag tog filten från honom... Inte populärt!
 

Näe, nu får det vara nog. Jag ville bara säga hej!
 
Ni får titta på en gammal bild, sen i somras. En kanondag dessutom!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mammamu

Publicerad 2013-08-24 21:06:59

Mäh, hur kunde du ta filten av Karlsson, tarvlo!! Han ska få flytta till Momma!

Svar: Hehe, jamen jag frös ju. Han har ju fan filt på sig året om. :D
Lillaste


Publiceras ej