Då kör vi!

Hallon!
 
Så har snart dagen kommit, då jag ska cykla från Härnta till Hudik! Nääärå, jag ska "bara" cykla fem mil. Jag får skjuts upp av Patan, sedan cyklar jag till Timrå och hem efter det. Vi får se hur ont man kommer ha, men jag ska ta det lugnt jag. Tänkte ha på mig ryggskyddet, handledsskydden och gymhandskarna... Så kanske, kanske man slipper ha brutalt ont efter. Jag har ju trots allt både karpaltunnelsyndrom, två tennisarmbågar och en rygg som inte verkar vilja det jag vill just nu.
 
Jag är grymt trött nu också! Jobbat tidiga mornar, men inte somnat i tid ändå. Det tär ju lite... Men ska snart lägga mig tror jag, så man är någorlunda pigg i morgon. Och inte nog med det, så fyller lillebrorsan år i morgon! Så jag ska dra hem till Mamma efter cyklingen och hänga med familjen... Tills att jag måste tillbaka på jobbet och ta stängningen, för att vi inte har folk som kan.
 
Önska mig lycka till vettja!
 
Min fina mor! Älskar att vara i Bandsjön.
Titt vettu! Fulast i hela jävla stan... Jag orkar inte! Det värsta är att det ser värre ut i verkligheten, då man ser alla jävla valkar och skavanker... HUA!
 

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2013-08-06 22:01:56

Ha ha haa, det var det jävligast hö hö!


Publiceras ej