Slut som artist

Puuuust!
 
Har pluggat som ett djur! Hunnit att göra klart två uppgifter, gjorde två igår också. Men det är hälften kvar nu och det börjar bli tufft! Jag vet hur man ska göra, men det tar tiiiiid och det är just det som är jobbigt, att jag vet att jag måste sitta länge med uppgiften.
 
Vi fick besök mitt på dagen av Ante, Anna, Vendela, Isadora och en till liten filur vid namn Nova. Kul med spontanbesök, fast jag hatar att vi alltid ska ha stökigt när det kommer folk. Det slår aldrig fel heller! Men när man städar, då är det aldrig någon som kommer... MEN, mysigt med fika och surr!
 
Imorgon börjar jag skittidigt, så lär ju bli kanske max fyra timmars sömn. Får alltid insomnia när jag ska upp tidigt. Måste kliva upp fem imorgonbitti! Det värsta är att jag måste GÅ till jobbet den tiden, men jag antar att jag blir piggare av det. Slutar klockan ett, så ska väl skriva ut lite CV'n och fara ut och presentera mig tänkte jag.
 

Isadora, cutiepie!

Isadora (inte Isabelle som jag råkade kalla henne idag, haha! Har ju en väldigt nära vän vid namn Isabelle och hon kallas Issa, precis som Isadora gör. Har ju farmor-syndromet när det kommer till namn tyvärr.)
Ebbe på kungabädden!
Ebbe ligger och spanar.

Kommentarer


Publiceras ej