Seriöst snack med er

What's up?!
 
Jag var iväg på mitt första träningspass på gud vet hur länge?! Fit 'n' Tight heter det jag var på, det var ett ben/rumpa/rygg/mage-pass. Fy fan vad ur form jag blivit! Fick stå och skämmas där LÄNGST FRAM! Ja, det fanns inga platser längre bak och jag är ju kort, så jag brukar välja platser längre fram, tänkte väl inte så mycket mer på det. Sen stod man där och flåsade, grinde, fick kramp etc... Listan kan göras lång.
 
Summa sumarum:
 
* Kul pass, jävligt jobbigt! När jag säger jävligt jobbigt, menar jag blodsmak i munnen och även alla andra delar av kroppen!
* Träningsvärk något så jävulusiskt att det inte ens är roligt! Alltså, nu snackar vi jag-skulle-kunna-kapa-båda-benen-utan-att-ens-blinka-smärta... Hur ska jag bli peppad av detta?! Jo, läs nästa punkt.
* Såg mig själv i spegeln tillsammans med gruppen... Ingen vacker syn! Måste tyvärr fortsätta träna om jag ska tåla mig själv igen. Nu är jag på skämsnivå, så slut med att tro att man fortfarande passar i strl 36. SNYFT!
 
Men med detta sagt, jag kommer inte låta er läsa en massa om min träning, för jag vet att folk tycker att "du är ju smal", "Men herregud, titta på mig då", "Suck, mmm du är säkert jätteöverviktig...". Men nu är det så att jag passar inte i mina kläder, ni har inte sett mig naken, så ni vet inte hur jag ser ut utan bylsiga tröjor etc. Jag vet ju hur man klär sig för att se smalare ut helt enkelt. Nu låter det som att jag tycker jag är skitfet, så är det INTE. Jag tycker inte jag är tjock alls! Jag vill bara passa i mina kläder, utan att behöva köpa en helt ny garderob. Så, inget obstinat tjat om träning här... Kanske nämner att jag tränar bara.
 
Det var allt!
 
Detta ska jag tillbaka till! Det är iaf realistiskt...

Kommentarer


Publiceras ej