Give the girl a job

Shululu!
 
Hälsade på Angie en sväng igår, hon är ju havande och inte så lite heller. Nu har hon gått över tiden med fem dagar tror jag, blir nog sjätte dagen ikväll. Jag längtar jättemycket nu tills "Birger" tittar fram! Vi har förberett en present till lillen också. Jag vill lägga upp en bild, men Angie brukar ju titta in här. Kom ut nuuu!
 
Ja, det är ju dags för mig att hitta ett nytt jobb också, jag går ju på tio timmar fast och tio timmar vikariat på jobbet. Hon jag vik'ar för kommer nog snart tillbaka, så nu måste jag ge mig ut i jobbmarkerna igen. Vemodigt, älskar mina arbetskamrater! Men förr eller senare måste man väl gå vidare... Så vet ni av något så kan ni ju höra av er till mig! Uppskattas otroligt!
 
I brist på andra bilder, får ni en bild på Sigge.

Kommentarer


Publiceras ej