Ullared for the first time

Tjenis alla!
 
Blivit lite dåligt bloggat på senaste veckan, jag har varit iväg på en liten tripp till Ullared. Blev en heeel del shopping, men ändå kändes det som att jag inte handlat något speciellt alls. Det blev lite kläder, lite heminredningsgrejer, lite sminkprylar, lite julklappar och diverse skitsaker. Vi bodde i en supermysig stuga på Gekås camping, så det kan jag rekommendera, om man vill fara dit.
 
Idag har jag käkat lurre på EON med mina kompisar, sedan har jag hälsat på hos Angie och Birger. Tänkte dra och träna idag, men det fick bli en kväll med plugg istället. Känns bra det med!
 
Nu blir det lite serier innan jag ska sova.
Hej på er!
 
Jag köpte nya lampor till fönstret, för 169kr på Gekås. Nya kuddfodral till soffan, så nu är det lite hemtrevligare.
Jag köpte en till lampa, en liten lykta, ny klocka till köket (den andra gick sönder) och två små lådor att ha prylar i.
Ny tröja från Gekås och pluggfokus! Jädrans pillergöra jag håller på med nu.
 

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2012-11-14 23:57:35

Åh va mycket fint du fått med dig hem! (köpt)


Publiceras ej