Vaaarmt och skönt

Men verkligen härlig dag idag alltså! Sol och värme, det är livet det!

Det blev en skön sovmorgon istället för sjukgymnastiken, dom ringde imorse och sa att min sjukgymnast var hemma och VAB'ade. Men armen har ju inte direkt blivit bättre sen sist och det är ju tyvärr ett jädrigt dåligt tecken. Jag som varit ledig i fem dagar också, så jag hade verkligen hoppats på att vilan skulle hjälpa, men nej. Har ont, ont, ont.

Patrik och jag tog oss en långprommis och mätte vägen jag brukar gå, det var ca 6,4km. Vi gick en extra sväng också, så det blev nog en 7 km sammanlagt. Idag spurtade vi lite intervaller i Tallnäs, efter lyktstolparna... Det gick bra, lite varmt bara.

Annars blev det en rätt slö dag idag, åkte på Ica Maxi och handlade lite. Sett lite serier, tja inte så mycket faktiskt. Imorgon ska jag jobba en stund, sedan blir det Zumba med mamma och Angie på Hälsohuset, skooooj!

Natti!

Patan äter Räksallad, med vitlöksfrästa champinjoner och kräftstjärtar.

Min sallad, utan champinjoner (jag älskar svamp, men jag vill inte föräta mig).

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-05-16 22:48:22

De ända som e gott e äggvitan o salladen!


Publiceras ej